Skit rädd!!

I lördags efter en kväll med Jenny började det bli dags för mig att gå hem. Klockan är 2 på natten.

Är skit trött och bestämmer mig att gena vid skogen..

När jag börjar närma mig hör jag plötslig gallskrik och jag stannar upp.. Efter ett tag blir det tyst och jag fortsätter gå, skriken hörs igen, det här e inga fjoll skrik utan någon som vrålar av panik tänkte jag och börjar få upp bilder i mitt huvud av en panikslagen tjej eftersläpandes i håret av en snubbe med motorsåg...

Skriken kommer ännu en gång och jag ringer Jenny och tvingar henne prata med mig medan jag går.. Jenny undrar vart hon ska skicka likbilen!! Jag håller henne uppdaterad om min position..

Plötsligt ser jag någon i skogen, en lampa som lyser på mig. Jag skriker och börjar lubba fort som aldrig förr..

Snacka om paranoid, eller??

Tack Jenny för ditt stöd i telefonen : )
                                                                      
           //Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0