Fortfarande singel, men vet vad jag vill..

Ännu än dag som singel.. haha
Jag och Jenny satt och diskuterade igår om vart man kan hitta en bra kille någonstanns..


Jag är trött på alla party prissar, pojkar som älskar krogen, fylla och strul. Jag är inte alls själv i den perioden längre. Har inget behov av att fortsätta leka av mig, nu vill jag ha en MAN! Med båda fötterna på jorden, stabil och stadig. Men vart ska man börja leta?? Ica??

Om jag har tur och kommer in på den skolan jag vill kanske man hittar någon med liknande ambitioner, mål och drömmar. Vill ha någon som kan pusha på mig och som kräver lite av mig och inte accepterar om jag beteer mig som skit. Om du hittar honom åt mig, kan du väll höra av dig :) haha
                
                                                                                                                  //Nattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0